واقعا چه سخن بزرگی !!!!!!!!!!
بسم الله الرحمن الرحیم
دوستی می گفت :
کاری را که برای شروع ان نمی توانی بسم الله الرحمن الرحیم بگویی ،
انجام نده .
واقعا چه سخن بزرگی !!!!!!!!!!
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم خرداد ۱۳۸۷ ساعت 20:27 توسط زائر
|
بسم الله الرحمن الرحیم ،وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ 69عنکبوت