می دانم که می ایی ............وان روز دیر نیست ..........

بسم الله الرحمن الرحیم
ومی دانم که می ایی !
در زمانی که دیر هم نیست ،
با اصحابی به شماره بدریون
ونورانیت محمدی
با ذولفقار حیدری
وبا پرچم لا اله الا الله
وحیای فاطمی
وحلم حسنی
وشجاعت حسینی
***
در گستره قرن ..................
ودر زمین بطحاء
***
روان در پیت مومنین
کل جبل الراسخ
سیصدو سیزده دلاور افتابی
که دنیا همه پشت سر انداخته
واخرت در پیش رو داشته
زمین وزمان در سیطره شما پاکان
وخفاشان زوزه کشان فراری از هیبتتان
***
وما اینک منتظریم
اما مشغول به ساختن روح وجانمان
ونه دنیای دون وگذرا
ونه شکم چرایان پلشت
ونه اشامندگان خون کسان
ونه خوابیده بر بستر رفاه
ونه رشوه خوران مگس صفت
ونه ازمندان عهد شکن
***
بلکه دلاوران کربلایی
عاشقان رستگاری
اعجوبه های صبر واستقامت
زاهدان شب
وکازار کنندگان در روز
و مه جبینان خوش طلعت
اه
دلسوختگان مولایی
وذره صفت رقص کنان تا به سر چشمه خورشید درخشان برویم
می دانم که می ایی
وان روز دیر نیست .
بسم الله الرحمن الرحیم ،وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ 69عنکبوت